Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jazyk televizní reklamy McDonald's
Pravdová, Markéta
Styl reklamního vyjadřování, rozbor lexikálních prostředků. Vliv orientace na mladé na jazyk reklamy.
Řečnické otázky v televizních diskusních pořadech
Mrázková, Kamila
Funkce řečnických otázek a jejich užívání v TV politických debatách.
Persvazivnost a upřímnost
Čmejrková, Světla
Analýza reklamního diskursu.
Jak přesvědčit ženy? Strategie a prostředky persvaze v ženských časopisech
Hoffmannová, Jana
K frekventovaným jazykovým prostředkům užívaným v ženských časopisech k přesvědčování a manipulaci (množství přejatých slov, hodnotící výrazy, oslovení, imperativy, řečnické otázky aj.).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.